➤ Dezamăgirea service Beko – update 2021

Când ne-am mutat în apartamentul nostru în urmă cu 2 ani și jumătate, am trecut și prin etapa electrocasnicelor. După o scurtă analiză a pieței, am decis să cumpărăm de la Beko, printre puținele mărci care fabrică/asamblează și la noi în țară, dornici să susținem economia locală.

Produsele aveau garanție de 2 ani care se putea extinde online, gratis, până la 5 ani. Însă prinși în focul renovării și cu un bebe pe drum, am uitat să mai extindem garanția în timp util… mare greșeală. Am luat produse din gama lor de top, raportul calitate/preț părea bun la prima vedere.

Dar au început să apară problemele :

  • Mașina de spălat rufe a cedat prima. Ce-i drept, era și cea mai utilizată. După câteva amânări și reprogramări, a venit un domn de la Service-ul Beko care a spus că o curea este sărită, a montat-o la loc și a plecat liniștit. După prima spălare, aceeași problemă. Și am luat-o de la capăt, cu sunat la service, programare, amânare etc.
  • Până la urmă, într-o zi cu ploaie, ne sună cineva de la service beko, iar discuția ne uimește:

Bună ziua, sunteți acasă ? Noi suntem prinși în trafic, trebuia să ajungem undeva, dar cred că facem prea mult până acolo, haideți că venim la dumneavostră.

Nici nu vreau să mă gândesc de câte ori ne-au făcut și nouă aceeași figură. Ce-i drept, unul din avantajele statului în concediu de creștere a copilului, este că rezolvi multe treburi de acest gen.

Cureaua mașinii de spălat sărise din nou, fiindcă era stricată, deci trebuia schimbată. În principiu, am spălat câteva săptămâni prin vecini dar până la urmă am rezolvat problema.

  • Victima numărul doi, hota decorativa. Problema cu hota era că nu facea mai nimic, nu trăgea aerul (când stăteam în chirie aveam una foarte ieftină și nu aveam pic de miros în casă deci nu ne-am documentat prea mult înainte să cumpărăm hota). Primul domn de la service-ul Beko care a venit a declarat că nu este bine montata, trebuie respectate specificațiile, schimbat burlanul, avea diametrul prea mic. Dar că dânsul nu ne poate ajuta cu acest lucru și nici nu are pe cine să ne recomande în acest sens. După aceea îmi tot ura din ușă naștere ușoară și toate cele bune, poate îi vor fi apreciate măcar urările.
  • Am schimbat montajul, exact cum a indicat domnul… aceeași problemă. Hota nu făcea nimic. Am sunat iar, după câteva amânări cu care deja ne obișnuisem, a venit alt domn care sec a declarat că mai mult nu poate hota. Despre schimbarea montajului nu a putut să ofere detalii 🙁
  • Mașina de spălat vase nu a scăpat nici ea. Aici eram ieșiți și din garanție cu 2 luni. Am sunat, până la urmă a venit cineva după 10 zile de la ziua indicată (și după ce am sunat să fac reclamație că nu vine) și a declarat că s-a stricat pompa de recirculare (adică motorul mașinii). Doar deplasarea dânsului a fost 35 lei. Costul pompei era de 350 lei și ne gândeam dacă se merită să o reparăm sau să luăm altă mașină nouă.
  • Până la urmă am chemat pe altcineva, care s-a declarat de la început neîncrezător în diagnosticul dat de cei de la Beko și surpriză: era arsă o rezistență, costul de reparație a fost mult mai mic, evident. Meseriașul care ne-a reparat mașina de spălat vase ne-a spus că foarte multă lume se lipsește de service-ul Beko și apelează la ei, cele mai multe mașini aflate încă în garanție și reparate de către ei sunt de la Beko. Cumva nu m-a mirat, sincer și noi am fi renunțat dacă nu era cineva acasă tot timpul cu Ana și puteau să vină când aveau chef ei.

Nu stiu daca este o strategie a celor de la service Beko dar mi s-a parut ciudat ca nu venea acelasi angajat si a doua oara, fiind aceeasi lucrare. Mi-ar fi placut sa-l intreb pe primul de ce nu a vazut ca este stricata cureaua si a trebuit sa mai spal 2 saptamani prin vecini. Pe al doilea sa-l intreb daca este bine facut noul montaj pentru hota

Nu am o problemă cu produsele Beko. Am o problema cu service Beko

Mi se par în regula dar vin la pachet cu garanția Beko iar, în opinia mea, dacă nu vrei să pierzi timpul așteptând niște oameni care consideră că trebuie să stai zile bune acasă și îți fac o favoare  IMENSĂ dacă ajung în ziua stabilită tot de ei, este de preferat să eviți această marcă. Noi sigur nu o să mai cumpărăm produse de la Beko o perioadă bună de timp (cine știe, poate se mai schimbă ceva la service beko…)

Mai avem plită și cuptor, care până acum, nu ne-au creat nicio problemă. Tic-tac … Avem si frigider de la Arctic, din cate stiu sunt inruditi cu Beko, au pastrat numele pentru marketing, pana acum nu am avut probleme cu el.

Update 2020: desi am hotarat sa evitam brandul beko eram foarte aproape de a lua un uscator beko. Voiam sa-l suprapunem peste masina de spalat si nu gaseam unul cu aceleasi dimensiuni. Pana la urma am luat unul cu adancime mai mare si am folosit un suport universal.

Am reusit totusi sa adaugam un electrocasnic Beko in bucatarie, un espressor automat Beko CEG5311X castigat la un concurs. Pana acum (3 luni) a mers bine.

Menționez că locuim în Sectorul 4, București.

Sursa foto: pixabay.com

Summary
Review Date
Reviewed Item
Service Beko
Author Rating
11stargraygraygraygray
Product Name
Serviciile de garantie BEKO
Price
RON 0
Product Availability
Available in Stock

49 thoughts on “➤ Dezamăgirea service Beko – update 2021”

      1. M-a pus naiba sa iau un aragaz argintiu (din inox), la fel si hota. Se curata foarte greu. Mereu raman urme, umbre desi folosesc produse speciale. Se zgarie usor si au aparut niste puncte de rugina. Un ochi nu mai functioneaza deja. M-au pierdut ca si client. Am o prietena insa careia ii plac produsele beko. Nu stiu, poate e chestiune de noroc?

      2. Am cumpărat de la Beko mașina de spălat, dar după 2 de ani și jumătate, mașina este plină de rugină, se scorojeste toată vopseaua.Am tot sunat la ei dar îmi spun ca mașina a ieșit din garanție și trebuie sa plătesc dacă vreau sa vină cineva să o vadă in ce hal este.Mi s-a spus că acea garanție cuprinde doar partea mecanică si electrică și nu și erorile din fabrică, atunci de ce sa mai plătesc ptr.o eroare făcută de ei.Daca nu îmi rezolvă problema, nu voi mai cumpăra niciodată produse de la ei, menționez că toate electrocasnicele le am de la Beko, iar acum mă aștept să-mi cadă una câte una.

  1. Buna am si eu o problema cu combina frgorifica Beko. Si tot sun la ei si imi zice ca la sofer i ă luat carnetul pt 2 luni si nu poate sa vina . Si produsul este in garantie . Ce sa fac?

  2. Mda…cred ca nu-i ghinion, ci intr-adevar calitatea produselor lor.
    Cît despre hota, niciodata n-am avut una care sa mearga, asa ca eu o folosesc pentru lumina 🙂 dar nici n-am avut vreuna racordata la aerisire. Credeam ca daca au aerisirea merg perfect.

  3. Referitor la combina frigorifica Beko cu dispenser. Garanție contractuala 2 ani .După exact 2ani , o lună și trei săptămâni s-a umflat spatele . Am fost inspirat sa aplic pentru extragarantie . Vine “specialistul” să facă o constatare : se schimba carcasa și motorul . L-am întrebat de ce nu îl schimbă de tot . Îmi spune că se poate repara și mai lasă din vechiul frigider rafturile și usile . Felicitări service Beko.

  4. Oameni, oameni!!! Am achiziționat de pe cel. ro un frigider cu defecte majore… Nu le explic. În a13 a zi am sunat pt retur și….. MUE pe românește, adică în 22.04.19 am primit produsul în 2.05.2019 an cerut retur, în 23.05.19 după ce DOAR PRIN MAIL povestești cu ei, mail în care ba îmi cereau sa le trimit fct, ba awb ul, intr un final în 31.05.19dupa ce îmi trimit 100 Poze!!! CU DEFECTELE PRODUULUI ÎMI COMUNICA, DUPĂ CE I AM FĂCUT CU OU ȘI OȚET, ȘI LE AM CERUT TOȚI BĂNUȚII, CA PRIMESC BANII MINUS 240 RON. Fainnnn… nuu!!!! Asta treaba de făcut bani, dacă merge merge… Dacă nu… Tot merge. Nu am am de acord cu ei, și va urma un lung proces civil. Azi 29.06.19 nu am un răspuns pozitiv, ei făcând ma, probabil escroc. Problema e ca trebuie sa și demonstreze. Asa ca ATENȚIE MĂRITĂ BAJJJEETII SUNT CAPABILI DE ORICE. Ulterior am cumpărat de pe același site un aragaz pt mama… A ținut o luna!!! Am cerut servisare ma trimit la fel pe service beko siii…. Surpriza… Nimic eu nu pot lua legătura cu ei

  5. Am cumparat o masina de spalat rufe de la Beko,frumoasa ce sa zic.Am montat-o,am pus-o la cumpăna…surpriza!masina pleaca la centrifugare.Sun la call-center,imi zice sa cumpăr picioare antiaderente.Zis si facut.Montam,aranjam,la cumpăna perfect….surpriza!masina pleaca la centrifugare.Sunam iar,trimit un tehnician,eu la serviciu,soțul acasa.Aduc iar cumpăna,o aranjează,scot picioarele cică nu sunt bune de nimic.Porneste,totul ok.Uraaa!ajung acasa de la serviciu,pun o masina ….surpriza,masina iar pleaca!!!!Azi iar la Altex,discuții,planete.Nici o soluție,vainlocuim masina dar trebuie sa așteptați 20 de zile sa va dam banii înapoi.Pai eu am nevoie de masina,ca de aia am venit si am platit cash si transportul a fost personal tot ca sa nu mai astept.Sun la OPC,mi se zice ca sunt protejați de lege si au 15 zile răgaz sa returneze banii.Si eu ce fac fără masina????

    1. LA MINE TRONCANE MASINA DE SPALAT INTR-O VESELIE…LUATA ACUM 2 ANI SI JUMATATE ,FOLOSITA MAXIM UN AN ADUNAT( MAI MULT SUNT PLECATA). ACUM 2 ZILE A VENIT UNUL DE LA SERVICE BEKO…A PUS NISTE SAPUN LICHID ()LA CUREA CRED)…SI GATA! ASTA E PROFESIONALISMUL CELOR DE LA BEKO,DIN PACATE! URMEAZA SA LE FAC CATEVA RECLAMATII…VEDEM CE REZOLV…

      1. Din pacate, la noi se strica atat de des masina, incat sotul mai are putin si devine expert in reparatii. Chiar astazi a scos rufele foarte ude si a ramas apa in masina. E ceva de la furtunul de evacuare. Stim deja…

  6. Dupa 1 an mi sa spart plita la aragaz care spre surprinderea mea nu intra in garantie am acceptat sa vina sa o repare contra cost si tot astept de 1 luna de zile. Sun zilnic la ei dar serviciile lor lasa de dorit aunt jalnici

    1. si mie mi s-a intamplat la fel, are 6 luni, intrebarea este unde scrie ca geamul nu intra in garantie…
      Rusine, la ce dracu mai are garantie, daca nu sunt bune la ce mai fabricati…

  7. Aceeasi situatie si la noi cu masina de spalat Beko. 2 saptamani asteptare pentru diagnoza, s-a dat comanda de piesa, acum suntem in alte 2 saptamani de asteptare pentru primirea piesei, si cine stie cat inca pentru reprogramare. N-ai cui sa te plangi, n-ai cui sa ceri banii inapoi, Sustinem economia locala ca ei sa isi bata joc de clienti?! Merita?

  8. Buna ziua. Am o combina frigorifica de la Beko, luata de 1 luna de zile. Vreau sa sun la service si nu gasesc in acte nici un numar de telefon, nici hartia de garantie. Ma puteti ajuta, daca stiti cum sa iau contact cu service-ul Beko? Multumesc.

  9. Si noi avem probleme cu o combina frigorifica incorporabila Beko, a dat o eroare la 1 an de la achiziționarea iar inacum, la nici 2 ani s-a defectat complet, adica trebuie schimbate placa motor si placa comanda. Am anuntat service-ul in 20.08 si suntem in 17.09 si inca nu e remediata problema.
    Nu ni s-a oferit nici o alta alternativa, schimb de produs, banii inapoi sau macar o prioritizarea pentru ca a fost o vara caniculara si nu ai unde sa depozitezi alimentele. Am facut sesizare telefonica si prin email la Beko, dar raspunsul lor a fost: se rezolva cand vin piesele.
    Am facut sesizare si la anpc. Acum sa vedem ce se întâmplă 🙁

    1. Sunt si eu in aceeasi situatie astept cu lunile sā mi se repare firigiderul in garantie dar nimic !Va trebui să repar din banii mei pt că nici un râspuns concret nu am primit si au trecut cateva luni de la zecile de sesizari.Nu am să mai iau niciodatá produse BEKO!

  10. Cea mai mare mizerie de companie este Beko. Dupa ce ca s.a stricat masina de spalat la doar 8 luni dupa achizitie a venit cineva sa se uite la ea dupa 2 saptamani de la cerere. Se face aproape o luna de cand au ridicat.o si inca asteptam dupa ea in conditiile in care ar fi trebuit sa ne aduca o alta masina pana la o eventuala reparatie.
    Un sfat : nu va incurcati cu Beko sau Arctic

  11. Am și eu un cuptor beko care a cedat imediat după garanție, ghilimelele service-ului sa stricat comutatorul care transmite mesajul de încălzire de la panou către sursa 🤦‍♂️Bun asta e se repara
    Coptorul a costat undeva la 1200 lei
    Reparația și manopera 280-300 lei
    Am rămas prost
    Termen de execuție 2 săptămâni
    Service beko-arctic Oradea , B-dul Dacia
    Mulțumesc

  12. La fel am patit si eu cu masina de spalat rufe Beko. De o luna e defecta, e inca in garantie dar nu se deranjeaza nimeni sa rezolve problema. Zadarnic sun, vorbesc frumos, promit dar nu fac nimic. Nu mi mai trebuie Beko in viata mea.
    In schimb avem combina frigorifica Arctic din 2014 si nu am avut nici o problema .

  13. Povestea vietii noastre. Citind acest articol parca am citit un posibil jurnal tinut de mine 🤦🏻‍♂️😅 Pentru noi electrocasnicele cu problema sunt masina de uscat rufe Beko si plita pe inducție Gorenje care se pare ca aparține tot de service-ul Beko. Am gasit acest articol in căutarea unei pagini pentru reclamații la cei de la Beko.

  14. Buna, si noi avem probleme cu masina de spalat. E cumparata de doar 4 luni. Astăzi eram programati sa vina un tehnician. Dupa ce am facut tot posibilul sa fie cineva acasa deoarece au un program de lucru 10-17 si in acel interval majoritatea suntem la job si dupa ce am sunat de 3 ori la call center, singurul lor raspuns a fost ” vom transmite in teren, asteptati sa fiti contactați”. Mi se pare o nesimtire si un neprofesionalism gras.

  15. Am cumpărat o combină frigorifică Bako și nu am reușit să mă înregistrez la ei pentru garanție, pentru că ori nu răspunde nimeni, ori m-au pasat la alt număr de telefon. Acum i s-a ars motorul. Deși ar trebui să-l înlocuiască ei, nu reușesc să-i prind nici acum, așa că nu recomand nimănui Bako!

  16. Buna ziua! Cum ati reusit sa luati legatura cu cei de la Beko? Niciunul dintre numerele de telefon de pe site nu merge:
    *9010
    0245 605 111
    0372 015 111

    Si eu am probleme cu produsele lor si sunt inca in garantie, insa nu reusesc sa ii contactez.

    Va multumesc anticipat!

  17. Nu trebuie sa regretati ca nu ati reusit sa va inscrieti in garantia extinsa, ca tot nu v-ar fi ajutat in timp util. Am un frigider Beko de 4 ani si i s-a defectat compresorul. M-au programat pentru vizita celor de la service peste 15 zile. O bataie de joc, nu pot sta 15 zile fara frigider, asa ca voi apela la o firma de reparatii. In viata asta nu voi mai cumpara nici un turcism de la Beko sau Arctic. O mare teapa!

  18. Hota Beko,care nu are nici un an de folosință, de cea mai proastă calitate.Vin din service, dar la o săptămână se strica din nou.
    Aragaz BEKO,de cea ma proastă calitate.
    Se zgârie și la o muscă .Nu recomand BEKO,au fost ceva odată!

  19. Eu am scos cutia de gheață de la Beko side by side, pentru că se făcuse glod de gheață și nu am mai reușit să o așez la loc și s-a făcut țăndări. Am sunat și în Turcia la Arcelik și au spus că trebuie să vină un specialist ca să constate și să îi plătesc privitul și deplasarea, dar am refuzat. Am fost cu cutia de gheață la Service Arctic din București și s-au ferit că dracul de tămâie. Acum stau cu compartimentul de congelator fără cutia de gheață. Sinistru. Asta este România ocupată de Turcia.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.