Asta pare să fie rețeta succesului ca și influencer. Postează, postează și iar postează. Sau cel puțin așa susțin fetele superbe pe care le vezi pe instagram cu sute de mii de urmăritori. Nu contează că ele arată minunat, că orice model pălește lângă ele. 🙂
Am fost și eu, mămică de rând, la Digital Divas by Avon 2019. Surprinzător, am plecat de acolo (și) cu informații importante pentru mine. Din afară, pare un eveniment puțin superficial, bazat pe socializare și poze frumoase de instagram. Dar prima parte a conferinței chiar mi-a adus plus valoare personală.
Alina Cinciulescu de la Global Records ne-a spus de diferite tool-uri pe care le putem folosi pe instagram pentru a crește. Pentru că aceasta este rețeaua momentului. Am mai aflat că blogul poate fi transformat cu ușurință într-o afacere de succes dacă ai o echipă care să te ajute. Prețul vehiculat pentru pornirea unei astfel de afaceri ar fi de 300 euro. Important este să îți găsești o echipă pe care să o plătești pentru ajutor.
Fotograful Nicoleta Grigore ne-a demontat mitul aparatelor foto/vider costisitoare. Este suficient un telefon, pentru început. După ce îi folosești toate funcțiile la maxim, poți trece la altceva mai performant.
Cea mai savuroasă parte a conferinței a fost, fără îndoială, prezentarea Anei Morodan. După ce am vazut-o la Asia Express chiar mi-a plăcut de ea. Naturală, sinceră și spumoasă. A transmis fetelor din sală anumite principii de viață după care ea se ghidează. Mie mi se par lucruri normale, dar se pare că nu toată lumea vedea lucrurile la fel. Printre principii se numără: seriozitatea, coloana vertebrală, perseverența. Că să o citez: “La mișto te iei în Social Media, nu la întâlnirea cu clienții”. Până la urmă, dacă tot este o afacere pentru tine, din care faci bani și alte beneficii, ar trebui să o tratezi ca atare.
A urmat o dezbatere alături de bloggeri și vloggeri, dar nu pot spune că s-a spus ceva concret. La astfel de dezbateri mi se pare că se dau multe răspunsuri evazive și frumos îmbrăcate la anumite întrebări. Mesajul înțeles de mine a fost să postezi, să postezi, să postezi. 🙂
Mi-ar fi plăcut să stau și la partea de interviuri și la decernarea premiilor, dar am decis să petrec seara în familie. 🙂
Spre surprinderea mea plăcută, nu am fost singura mămică la eveniment. Mai erau mămici alături de care m-am simțit “divă” pentru jumătate de zi. Sponsorul principal al evenimentului a fost Avon. Mi-a plăcut că inclusiv la baie erau săpunuri și creme de mâini Avon pentru testat. Produsele se puteau testa și a fost și un atelier de pictat cu produse cosmetice Avon.
A fost o zi distractivo-educativă la Digital Divas pentru care nu îmi pare rău că mi-am luat o zi de concediu. Mă voi concentra puțin mai mult pe instagram și voi încerca să fac mai multe story-uri.
N-am participat niciodata la astfel de evenimente. Mie mi se par obositoare. Bine, eu am si piticii mei si sunt mai anti-sociala din fire. Dar am senzatia ca se vorbeste mult si se spun putine. Pe Ana Morodan o iubesc, iar story-urile mi se par pierdere de vreme. Iete de-asta nu o sa fiu eu mare influencer. De-asta si pentru ca nu am bani sa imi cumpar followeri. Pentru ca multe din divele de carton au jumatate din ei cumparati.
In afara de blog, pe care intru din ce in ce mai rar, nu am cont pe alte retele. Cred ca timpul petrecut in familie este cel mai important. Pana la urma, nu e musai sa faci o afacere din orice. E prea ,,costisitor”!